مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 04:252021-03-16اقتصادي

ارزش طرح اقتصاد مقاومتی آلومینیوم المهدی هرمزگان چقدر است؟


رییس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان از امضا تفاهم نامه همکاری طرح اقتصاد مقاومتی با شرکت آلومینیوم المهدی هرمزگان به ارزش تقریبی 1.

6 میلیارد دلاری در وزارت صمت خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان از امضا تفاهم نامه همکاری طرح اقتصاد مقاومتی با شرکت آلومینیوم المهدی هرمزگان به ارزش تقریبی 1.

6 میلیارد دلاری در وزارت صمت خبر داد.

خلیل قاسمی شب گذشته(25 اسفندماه) در آیین امضا تفاهم نامه توسعه سرمایه گذاری اقتصاد مقاومتی با شرکت های برتر از جمله شرکت آلومینیوم المهدی هرمزگان که با حضور مقامات عالی رتبه کشور و استان برگزار شد، اظهار کرد: این تفاهم نامه در راستای تکمیل زنجیره فولاد و همچنین جلوگیری از خام فروشی و توسعه سرمایه گذاری در کشور و افزایش سرمایه گذاری برای آبادانی استان در آینده ای نزدیک رقم خورد.

وی مهمترین موضوعات تفاهم نامه را ایجاد و تکمیل زنجیره آلومینیوم با تاکید بر سرمایه گذاری در زمینه تولید صنایع پایین دست با ارزش افزده بالا، بومی سازی ماشین آلات صنعتی، احداث نیروگاه با حجم سرمایه گذاری تقریبی معادل 1.

6 میلیارد دلار و استفاده از منابع داخلی شرکت، تسهیلات صندوق توسعه ملی، جذب سرمایه های مردمی و مشارکت با سایر بنگاه های اقتصادی عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش طرح اقتصاد مقاومتی آلومینیوم المهدی هرمزگان چقدر است؟

ارزش طرح اقتصاد مقاومتی آلومینیوم المهدی هرمزگان چقدر است؟