مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 04:552021-03-16سياسي

بخشش قاتل پس از 5 سال با برگزاری آیین «خون صلح» در کرمانشاه


پرونده قتل عمد در هرسین پس از پنج سال با حضور رییس کل دادگستری استان کرمانشاه منجر به سازش شد و قاتل با برگزاری آیین «خون صلح» بخشیده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از دادگستری استان کرمانشاه، مراسم خون صلح در رابطه با یک پرونده قتل که در سال 94 رخ داده بود، با حضور رییس کل دادگستری استان کرمانشاه و رییس شورای حل اختلاف استان و امام جمعه هرسین برگزار شد.

توسلی زاده رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در این مراسم، اظهار داشت: پنج سال پیش به واسطه یک اختلاف ناچیز و کم اهمیت، متاسفانه جوانی فوت می کند و عده ای مجروح می شوند و در پی اختلافات صورت گرفته تعدادی زیادی ار خانه های مردم تخریب و تعداد زیادی از مردم به نقاط دیگر مهاجرت کردند و زیان های مادی و معنوی زیادی بر مردم وارد شد.

وی با بیان اینکه امروز شاهد بودیم که این اختلافات کنار گذاشته شد، گفت: استان کرمانشاه ظرفیت بزرگی برای صلح و سازش دارد و کرمانشاه استانی است که مردم در کمال آرامش زندگی می کنند و می توانند در صلح و سازش برای کل کشور الگو باشند، لذا می طلبد مردم استان کرمانشاه پا جلو بگذارند و برای سازش تلاش کنند.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه تاکید کرد: امروز در قوه قضاییه صلح و سازش یکی از مباحثی است که ریاست دستگاه قضا به آن توجه دارد و معتقد است که من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشش قاتل پس از 5 سال با برگزاری آیین «خون صلح» در کرمانشاه

بخشش قاتل پس از 5 سال با برگزاری آیین «خون صلح» در کرمانشاه