مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 05:102021-03-16بين الملل

آزادسازی 80 درصد از مناطق اشغالی تعز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نظامیان و عناصر وابسته به دولت عبد ربه منصور هادی رییس جمهور مستعفی یمن از چند روز پیش، به منظور کاهش فشار به جبهه عملیاتی مأرب (مرکز)، - عناصر وابسته به دولت مستعفی قصد داشتند با اشغال مناطقی در تعز، فشار بر جبهه عملیاتی مأرب را کاهش دهند که با آزادسازی 80 درصد از مناطق اشغالی تعز این طرح نیز شکست خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نظامیان و عناصر وابسته به دولت عبد ربه منصور هادی رییس جمهور مستعفی یمن از چند روز پیش، به منظور کاهش فشار به جبهه عملیاتی مأرب (مرکز)، عملیاتی را در استان تعز (جنوب غرب) آغاز کردند.

روزنامه الاخبار لبنان گزارش داد، عملیات عناصر وابسته به هادی در تعز شکست خورده و ارتش و کمیته های مردمی یمن طی 48 ساعت گذشته، پیشروی این عناصر در جبهه های غرب تعز را متوقف کردند و موفق شدند 80 درصد از مناطقی را که کنترل آن را از دست داده بودند، مجددا آزاد کنند.

منابع محلی به این روزنامه گفتند که نیرو های دولتی یمن پس از رسیدن تجهیزات، موفق شدند مناطق مهمی مانند ارتفاعات دراف ، العرف و غباری واقع در غرب جبهه مقبنه و منطقه الطویر را مجددا پس بگیرند، ولی در برخی از مناطق الکویحه هنوز درگیری در جریان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 80 درصد از مناطق اشغالی تعز

آزادسازی 80 درصد از مناطق اشغالی تعز