مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 05:252021-03-16اقتصادي

دغدغه ای به اسم زمین های رها شده


در این سوداگری زمین و مسکن و قیمت های نجومی تکلیف زمین های بلاتکلیف و رهاشده در مرکز شهر سراب مشخص شود و دیگر نیازی به تغییر اراضی زارعی و کشاورزی برای ایجاد مسکن احساس نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سراب، زمین های رها شده در مرکز شهر یکی از معضلات است که چهره شهر سراب را نازیبا جلوه می دهد.

 موضوعی که همواره مورد اعتراض شهروندان و گاهی هم دغدغه مسئولان شهری بوده و اینک مدتی است که به فراموشی سپرده شده است.

در حالی که چند سالی است قیمت زمین در شهر سراب گوی سبقت را از دیگر شهرهای مشابه ربوده و قیمت سر به فلک کشیده و فشارها برای تصرف و تفکیک اراضی کشاورزی فزونی گرفته، در گوشه ای در محدوده شهر بیش از 15 سال است که زمینی مرغوب مأمن و جولانگاه زاغ ها و کلاغ ها شده و بلاتکلیف مانده است.

روزی قرار بود تا در این زمین برج های سه قلو توسط بنیاد مسکن احداث و با انبوه سازی مسکن شاید کورسوی امیدی برای جوانان و زوج های در به در دنبال خانه ایجاد شود.

محمود فارسی مدیر بنیاد مسکن سراب با اذعان به اینکه مدت ها این زمین متعلق به این بنیاد بلاتکلیف رهاشده است، گفت: قرار بود تا انبوه سازی مسکن در این زمین صورت گیرد اما متأسفانه در طرح تفضیلی و جامع شهر و طبق اعلام شهرداری کاربری این زمین که اسناد مالکیت آن متعلق به بنیاد مسکن است به عنوان کاربری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه ای به اسم زمین های رها شده

دغدغه ای به اسم زمین های رها شده