مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 05:352021-03-16سياسي

بصیرت و استقامت رمز پیروزی بر دشمن است


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مجهز بودن به دو سلاح بصیرت و استقامت سبب نومیدی، ناکامی و نقش بر آب شدن نقشه های شوم دشمنان اسلام می شود.

- ایسنا/کرمان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مجهز بودن به دو سلاح بصیرت و استقامت سبب نومیدی، ناکامی و نقش بر آب شدن نقشه های شوم دشمنان اسلام می شود.

احمدعلی مقدم در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با بیانات اخیر مقام معظم رهبری در عید مبعث، اظهار کرد: امام خمینی (ره) احیاکننده مسیر بعثت پیامبر اسلام بود و در همین راستا انقلاب پرثمر اسلامی را به وجود آوردند و دشمنی کفار زمانه همچنان با خط و مشی پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) که انقلاب اسلامی باشد ادامه دارد.

وی با اشاره به خصومت ظالمان جهان با جمهوری اسلامی ایران، گفت: طبق فرمایشات مقام معم رهبری اسلام سیاسی یعنی همین اسلامی که توانسته با تشکیل حکومت، دستگاه های گوناگون نظام های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، نظامی و .

به وجود بیاورد و یک هویت دینی و اسلامی را برای یک ملت ایجاد بکند ، هویت اسلامیِ انقلاب همواره مورد عناد و دشمنی و آماج حملات دشمنان اسلام سیاسی بوده است.

مقدم تصریح کرد: امروز استکبار و صهیونیسم، دشمن اصلی اسلام است که با اسلام با همه وجود مقابله و معارضه می کنند و از هیچ ابزار و دشمنی در این راه کوتاهی نمی کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت و استقامت رمز پیروزی بر دشمن است

بصیرت و استقامت رمز پیروزی بر دشمن است