مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 05:502021-03-16سياسي

فعالیت های فرهنگی بدون خروجی مشخص نتیجه ای به همراه ندارد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: فعالیت های فرهنگی زمانی ارزشمند است که خروجی مناسب و شایسته ای داشته باشد و به تدریج تغییر در رفتار اجتماعی شهروندان اتفاق بیفتد.

- ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: فعالیت های فرهنگی زمانی ارزشمند است که خروجی مناسب و شایسته ای داشته باشد و به تدریج تغییر در رفتار اجتماعی شهروندان اتفاق بیفتد.

آیت الله سید حسن عاملی در آیین اختتامیه ششمین همایش بین المللی گفت و گو و مناظرات رضوی در اردبیل اظهار کرد: برگزاری آیین اختتامیه این همایش را با آغاز ماه شعبان و اعیاد شعبانیه به فال نیک می گیریم و امیدواریم به برکت نبی مکرم اسلام خداوند متعال بشریت را از بلای کنونی نجات داده و هرگز ما را در آتش اعمال و رفتار ناپسندمان نسوزاند.

وی ضرورت تبیین هنر انبیا و اولیا و ائمه اطهار را در گفت و گو و مناظرات سازنده در سطح جامعه یادآور شد و تصریح کرد: همه اهالی فکر، اندیشه و سیاسیون باید چنین افکار و اندیشه های سازنده ای را مرام و سیره خود قرار دهند چرا که زیبایی دین به همین گفت و گوهای معقول و منطقی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: در عصری که صنعت ارتباطات در تحول عجیبی به سر می برد، ضرورت دارد ما اندیشه، آرمان و سیره امامان و بزرگان دین را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های فرهنگی بدون خروجی مشخص نتیجه ای به همراه ندارد

فعالیت های فرهنگی بدون خروجی مشخص نتیجه ای به همراه ندارد