مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-16ورزشي

تیراندازان یزدی سایت استاندارد ندارند


مسئول کمیته اهداف پروازی یزد با اشاره به فعالیت 100 تیراندازی یزدی در هیأت تیراندازی این استان، گفت: محیط و سایت استاندارد و مناسبی برای تمرین تیراندازان در استان یزد وجود ندارد.

- علیرضا سدرپوشان در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، تقویت زیرساخت های ورزشی در رشته های مختلف را از جمله مطالبات جدی ورزشکاران یزدی دانست و اظهار کرد: مسابقات را با رعایت پروتکل ها پا برجا نگه داشته ایم، به گونه ای که مسابقات پروازی طی چند روز گذشته در یزد با حضور شرکت کنندگانی از سایر استان ها انجام شده است.

سدرپوشان با بیان این که مسئولان باید با اختصاص اعتبار ویژه از این رشته ورزشی که علاقه مندان زیادی هم در استان دارد حمایت کنند، تصریح کرد: سایت های موجود در سطح استان استاندارد نبوده و موقتی هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود هزینه زیاد شرکت در مسابقات تیراندازی تراپ را از دیگر چالش های این رشته ورزشی دانست و بیان کرد: پیشنهاد می کنم اداره کل ورزش و جوانان استان با تدوین برنامه ای منسجم حمایت از تیراندازان یزدی را در دستور کار خود قرار دهد.

مسئول کمیته اهداف پروازی استان یزد در پایان با بیان این که بیش از100 تیرانداز یزدی در این رشته ورزشی مشغول فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: ایجاد سایت استاندارد و ثابت برای تمرین مهمترین مطالبه تیراندازان یز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیراندازان یزدی سایت استاندارد ندارند

تیراندازان یزدی سایت استاندارد ندارند