مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-16حوادث

کشف 10 هزار عدد ترقه غیر مجاز در نهاوند


فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از کشف 10 هزار ترقه غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

- احمد ساکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت توصیه های بهداشتی لازم است شهروندان برای حفظ سلامت خود و دیگران از برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال جدا خودداری کنند.

وی افزود: هرگونه بی توجهی به نکات ایمنی و سهل انگاری در برپایی مراسم چهارشنبه آخر سال می تواند زیان های جانی و مالی سنگین و غیر قابل جبرانی را در پی داشته باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند صدمات جانی و مالی از جمله نقص عضو را از ضایعات ناشی از آتش بازی با مواد منفجره ذکر کرد و گفت: قطع عضو ضایعه ای جبران ناپذیر است که طی سالهای گذشته موارد متعددی در این زمینه مشاهده شده که باعث تلخی زندگی برای خود و دیگران شده است.

  وی با توصیه به جوانان برای خودداری از بازی با مواد محترقه و آتش زا گفت: با توجه به اینکه بخش عمده آسیب ها در چهارشنبه آخر سال توسط مواد محترقه بوجود می آید لذا از پرتاب ترقه و مواد آتش زا و نگهداری مواد محترقه، تهیه و ساخت وسایل آتش بازی در منزل، جدا خودداری کنند.

ساکی با بیان اینکه ماموران انتظامی شهرستان طی هفته جاری 10 هزار ترقه غیر مجاز را کشف و ضبط کردند، تبدیل سنت های زیبای باستانی به پدیده های خطرناک را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 10 هزار عدد ترقه غیر مجاز در نهاوند

کشف 10 هزار عدد ترقه غیر مجاز در نهاوند