مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 06:552021-03-16سياسي

معیشت مردم برای رییس جمهور اهمیت ندارد


رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: رییس جمهور نتوانست بازار شب عید را مدیریت کند و معیشت و امور مردم برای وی اهمیتی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزت الله اکبری تالارپشتی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس مجلس، گفت: آقای قالیباف! شما امروز گفتید که کمیسیون های مجلس طرح های زیادی در دست دارند که باید بگویم زمانی که دولت کارها را رها می کند، مجلس نمی تواند نسبت به امور مردم بی تفاوت باشد.

وی متذکر شد: حدود چهار ماه قبل وزیر صمت و وزیر جهاد کشاورزی جلسه ای داشتند و تقسیم کاری درباره ساماندهی وضعیت مرغ، تخم مرغ و گوشت انجام دادند که رییس جمهور شخصا این تصمیم دو وزیر را بدون پیشنهاد جایگزینی وتو کرد.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این اقدام رییس جمهور نشان می دهد که معیشت و امور مردم برای وی خیلی اهمیتی ندارد و عجیب است رییس جمهوری که نمی تواند بازار شب عید، مرغ و تخم مرغ را مدیریت کند، بعد از هشت سال می گوید علت این مشکلات آن است که وزارت بازرگانی تشکیل نشد! نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: رییس جمهور در واقع به جای اینکه به عدم مدیریت خود اذعان کند، چنین توجیهاتی را مطرح می کند اما مردم بدانند که همه نمایندگان با حساسیت پیگیر امور آنان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیشت مردم برای رییس جمهور اهمیت ندارد

معیشت مردم برای رییس جمهور اهمیت ندارد