مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 07:302021-03-16بين الملل

پس از 10 سال توطئه غرب، سوریه امروز در قله های پیروزی است


با گذشت 10 سال از آغاز توطئه غرب و در رأس آن آمریکا علیه سوریه به خاطر ذخایر نفت و گاز این کشور، امروز شاهد آن هستیم که مقاومت ملت و ارتش سوریه این توطئه را خنثی کرده و ملت سوریه در داخل و خارج این کشور نسبت به این توطئه ها برای تجزیه کشورشان آگاه شده اند.

- "با گذشت 10 سال از آغاز توطئه غرب و در رأس آن آمریکا علیه سوریه به خاطر ذخایر نفت و گاز این کشور، امروز شاهد آن هستیم که مقاومت ملت و ارتش سوریه این توطئه را خنثی کرده و ملت سوریه در داخل و خارج این کشور نسبت به این توطئه ها برای تجزیه کشورشان آگاه شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالباری عطوان، نویسنده و تحلیلگر مشهور جهان عرب و سردبیر روزنامه رأی الیوم با انتشار یادداشتی به مناسبت دهمین سالروز آغاز درگیری ها و جنگ در سوریه نوشت: دوشنبه دهمین سالگرد آغاز بحران سوریه بود؛ اتفاقاتی که برخی از مخالفان آن را انقلاب می خوانند اما دیگر طرف ها آن را توطئه ای می دانند که هدف از آن نابودی سوریه، تجزیه و در نهایت از بین بردن این کشور و ارتش عربی آن است که بیش از چهار جنگ در حمایت از آرمان فلسطین انجام داد.

ایمیل های هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه وقت ایالات متحده که انقلاب های عربی را شعله ور کرد و صدها هزار شبه نظامی را برای تغییر نظام های کشورهای عربی متخاصم با اسراییل بسیج کرد، نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از 10 سال توطئه غرب، سوریه امروز در قله های پیروزی است

پس از 10 سال توطئه غرب، سوریه امروز در قله های پیروزی است