مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-16سياسي

رسانه ها منادی بصیرت و استقامت باشد/ حاج قاسم الگوی انقلابی


جانشین فرمانده سپاه کربلا با تاکید براینکه توجه به مبانی انقلابی سبب رفع مشکلات اقتصادی می شود، گفت:رسانه در این شرایط باید منادی بصیرت و استقامت باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حسین محمدرضایی صبح سه شنبه در آیین اختتامیه جشنواره ملی دل گپ در ساری با بیان اینکه همه ما نسبت به انقلاب اسلامی مسئولیت داریم، اظهار داشت: بعد از انقلاب در جهات مختلف رشد و پیشرفت کردیم در حالی که قبل از انقلاب جایگاهی در منطقه و جهان نداشتیم.

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات منطقه نیاز به آن است که از قدرت و نفوذ ایران اسلامی استفاده شود، گفت: ایران قبل از انقلاب اسلامی وابسته بود و مسئولانش قدرت تصمیم گیری نداشتند.

وی با اظهار اینکه به مدد انقلاب اسلامی جایگاه خود را پیدا کردیم، گفت: امروز ایران در بسیاری از زمینه ها رشد پیدا کرده است و اگر به مؤلفه های انقلابیگری توجه بیشتری شود، مسائل اقتصادی حل می شود.

سرهنگ محمدرضایی گفت: وجود مشکلات اقتصادی ناشی از مبانی انقلاب نیست بلکه کم توجهی به این حوزه سبب بروز مسائلی شده است و اگر به درون و جوانان اعتماد شود، مشکلات اقتصادی رفع می شود.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با اشاره به سیاه نمایی هایی برای مخدوش کردن پیشرفت های انقلاب یادآور شد: به رغم آنکه 42 سال تحت تحریم و فشار هستیم، اما نشکستیم و این نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها منادی بصیرت و استقامت باشد/ حاج قاسم الگوی انقلابی

رسانه ها منادی بصیرت و استقامت باشد/ حاج قاسم الگوی انقلابی