مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-16حوادث

کشف 737 قبضه سلاح جنگی و شکاری در ایلام


فرمانده انتظامی ایلام از کشف 737 قبضه سلاح جنگی و شکاری در ایلام طی سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار دلاور القاصی مهر صبح سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه الیام بابیان اینکه ارتقای امنیت و آرامش در بین مردم اولویت کاری نیروی انتظامی است، اظهار کرد: امروزه امنیت در ردیف اول نیاز های روز مره زندگی به شمار می رود، که بدون شک اگر این مهم مورد توجه قرار نگیرد در دیگر ابعاد دچار مشکل خواهیم شد.

وی تصریح کرد: همچنین کارکنان پلیس امنیت عمومی در طول یک سال گذشته با رصد پلیسی و انجام اقدامات خاص، موفق به شناسایی و انهدام هشت باند قاچاق سلاح و مهمات، کشف 737 سلاح جنگی و شکاری و دستگیری 218 ارازل و اوباش شده اند.

وی گفت: همچنین کارآگاهان پلیس آگاهی استان با تلاش شبانه روزی و مضاعف و به کار گیری تمام امکانات و استفاده از منابع، موفق به افزایش 23 درصدی کشفیات سرقت، 24 درصدی دستگیری سارقان و کاهش 19 در صدی وقوع قتل و دستگیری 96 درصدی قاتلان شده اند.

کشف 460 میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه قاچاق کالا وارز ضربه مهلکی به رونق اقتصادی وتولید ملی است، گفت: در طول یکسال گذشته کارکنان پلیس اقتصادی استان، تعداد هزار و 167 فقره پرونده قاچاق به ارزش بیش از 460 میلیارد ریال و 99 فقره پرونده جرائم اقتصادی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 737 قبضه سلاح جنگی و شکاری در ایلام

کشف 737 قبضه سلاح جنگی و شکاری در ایلام