مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 08:002021-03-16اجتماعي

شرایط اسکان نوروزی در شهرهای زرد و آبی


با اعلام ممنوعیت سفر به شهرهای قرمز و نارنجی در تعطیلات نوروز، معاون گردشگری شرایط اسکان مسافران در شهرهای زرد و آبی را تشریح کرد.

- با اعلام ممنوعیت سفر به شهرهای قرمز و نارنجی در تعطیلات نوروز، معاون گردشگری شرایط اسکان مسافران در شهرهای زرد و آبی را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، که هتل ها، اماکن اقامتی و گردشگری و بوم گردی ها در تعطیلات نوروز حق پذیرش تور بدون کد مجاز را ندارند و در صورت پذیرش تورهای غیرمجاز گردشگری، بلافاصله آن مرکز متخلف پلمب می شود.

همچنین ایرج حریرچی ـ معاون کل وزارت بهداشت ـ تاکید کرده است: اسکان مسافران نوروزی در پارک ها، مدارس، استقرار چادرهای مسافرتی و مراکز غیررسمی مانند منازل اجاره ای موقت ممنوع است.

ولی تیموری ـ معاون گردشگری ـ با شرح نحوه اجرای سفرهای نوروزی، از ابلاغ دستورالعمل اجرایی مدیریت این سفرها در بستری ایمن و مسؤولانه خبر داد و گفت: سفر به طیف گسترده ای از شهرها و روستاهای زرد، آبی و سفید با رعایت پروتکل های بهداشتی امکان پذیر است.

او یادآور شد: سفر به و از حدود 40 شهر نارنجی و قرمز محدودیت دارد.

با این حال در این شهرها مراکز اقامتی دارای مجوز از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فعال هستند و سفرهای ضروری و کاری به این شهرها از طریق وسایل حمل و نقل عمومی قابل انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط اسکان نوروزی در شهرهای زرد و آبی

شرایط اسکان نوروزی در شهرهای زرد و آبی