مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 08:102021-03-16اجتماعي

فرصت دو ماهه برای پایان استفاده از سد باطله توسط معدن مس انجرد


مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: معدن مس انجرد باید ظرف دو ماه آینده به استفاده از سد باطله فعلی پایان دهد.

- فرصت دو ماهه برای پایان استفاده از سد باطله توسط معدن "مس انجرد" ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: معدن مس انجرد باید ظرف دو ماه آینده به استفاده از سد باطله فعلی پایان دهد.

حسن عباس نژاد در بازید سرزده از این معدن، افزود: مس انجرد باید با ارائه برنامه مدیریت ریسک سد باطله فعلی، برنامه عملیاتی برای سد جدید ارائه کند.

وی افزود: ضمن این که اداره کل محیط زیست استان آماده ارائه هرگونه مشاوره در خصوص بهبود شرایط زیست محیطی، معدن و کارخانه فراوری است، در خصوص برخورد با هرگونه آلودگی های زیست محیطی نیز مماشاتی نخواهد نداشت.

وی گفت: در برخورد با آلاینده های محیط زیست، کاملا با مقام عالی استان و دستگاه محترم قضایی در هماهنگی کامل هستیم و قطعا سلامت مردم و محیط زیست را مقدم بر هر کار اقتصادی می دانیم.

عباس نژاد گفت: مطابق با بررسی های فنی و تخصصی، خوشبختانه مشکلی که قبلا در این سد باطله پیش آمده بود، فقط یک رانش سطحی بوده و در دیواره سد، شکستگی مشاهده نشد.

وی ادامه داد:، نتایج نمونه برداری ها توسط اداره آزمایشگاه های این اداره کل، آلودگی خاصی را در آب های سطحی و زیر سطحی نشان نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت دو ماهه برای پایان استفاده از سد باطله توسط معدن مس انجرد

فرصت دو ماهه برای پایان استفاده از سد باطله توسط معدن مس انجرد