مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 08:252021-03-16سياسي

اخذ گواهی سوءپیشینه برای داوطلبان شورای شهر وروستان الزامی است


بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات شوراهای شهر و روستا ضرورت دارد افرادی که قصد حضور در عرصه رقابتی شوراها را دارند، - بایستی نسبت به اخذ سوءپیشنه خود اقدام کنند.

عیدمحمد قلندرزهی در گفت وگو با ایسنا گفت: با توجه به اینکه زمان نام نویسی از داوطلبان شوراهای روستایی در نیمه فروردین ماه بوده، بنابراین قبل از آن باید گواهی عدم سوءپیشینه داوطلبان اخذ شود تا در مهلت مقرر بتوانند مدارک خود را تکمیل و ارائه دهند.

وی بیان کرد: افراد بالای 25 سال و دارای توان و سواد خواندن و نوشتن می توانند برای حضور در عرصه رقابتی شوراهای روستایی اقدام کنند و زمان ثبت نام از داطلبین شوراهای اسلامی از 16 فروردین لغایت 22/1/1400 صورت می پذیرد و باید هنگام ثبت نام گواهی سوءپیشینه همراه داشته باشند.

وی اظهارکرد: داوطلبین می توانند از طریق اپلیکشن موبایل و نسخه دسکتاپ ویندوز و مراجعه به دفاتر پیشخوان و کافی نت ها و بخشداری و.

ثبت نام نمایند؛ بهتر است به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ثبت نام غیرحضوری نمایند.

بخشدار مرکزی خاش گفت: برای تشکیل شوراهای دارای عضو سه نفر باید پنج داوطلب نام نویسی کنند تا انتخابات در این مناطق روستایی برگزار شود و در غیر این صورت شورای این روستاها تشکیل نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ گواهی سوءپیشینه برای داوطلبان شورای شهر وروستان الزامی است

اخذ گواهی سوءپیشینه برای داوطلبان شورای شهر وروستان الزامی است