مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 08:402021-03-16سياسي

اختلال در خطوط اتوبوس های بی آرتی بزرگ ترین خیابان خاورمیانه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورا در تذکری به حناچی درباره تغییر مسیر اتوبوس های بی آر تی در پایتخت اظهار داشت: - عضو شورای شهر تهران ضمن تذکر به حناچی به دلیل تغییر مسیر برخی از اتوبوس های بی آر تی گفت: این مسأله سبب نارضایتی مردم و به خطر افتادن سلامت آن ها شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورا در تذکری به حناچی درباره تغییر مسیر اتوبوس های بی آر تی در پایتخت اظهار داشت: حمل و نقل عمومی و توسعه آن یکی از دغدغه های مدیریت شهری است و همواره تلاش شده با رایزنی های مختلف تردد مردم در سطح شهر به وسیله حمل و نقل عمومی برای کاهش ترافیک و آلودگی هوا تسهیل شود.

وی گفت: متأسفانه برخی اقدامات و تغییرات بدون مطالعه در حال حاضر سلامت شهروندان در حمل و نقل عمومی به مخاطره افتاده و نارضایتی شدید مردم را به همراه داشته است.

این عضو شورای شهر تهران گفت: مدتی است بر اساس گزارشات شهروندان تغییرات عجیب در خط بی آر تی تجریش به راه اهن ایجاد شده است و این موضوع گلایه های شهروندان را به همراه داشته است.

فراهانی اعلام کرد: بر اساس اطلاعیه ای که در ایستگاه های اتوبوس نصب شده از 23 اسفند خط بی آرتی تجریش به راه آهن تغییر کرده و مسافران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلال در خطوط اتوبوس های بی آرتی بزرگ ترین خیابان خاورمیانه

اختلال در خطوط اتوبوس های بی آرتی بزرگ ترین خیابان خاورمیانه