مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 08:402021-03-16اقتصادي

شهردار تهران: خیابان جمهوری دارای اتوبوس برقی می شود


نسل اتوبوس های برقی را با ظرفیت بخش خصوصی در خیابان جمهوری وارد می کنیم و در تلاش هستیم در ادامه از این نوع اتوبوس ها اضافه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، پیروز حناچی روز سه شنبه در آیین بهره برداری از سه ایستگاه شهید اشرفی اصفهانی، دانشگاه شهید مدرس در خط 6 و همچنین ایستگاه آهنگ در خط هفت مترو تهران اظهار داشت: یکی از ویژگی های این نوع اتوبوس ها به مصداق بنده جهش تولید است چراکه خط تولید اتوبوس ایران خودرو مدت ها بود که وانت پژو پارس تولید می کرد و با این سفارش ها این خط تولید فعال شد.

وی افزود: این اتوبوس ها برای استفاده معلولان مناسب سازی شده و آموزش رانندگان نیز در حال پیگیری است ضمن اینکه برای مناسب سازی مترو و سیستم حمل و نقل عمومی و فضای شهری از انجمن های معلولان نیز استفاده کرده ایم چراکه این افراد خود ذینفعان هستند.

به گفته حناچی ، در تهران حدود 35 درصد مردم نیازمند استفاده از خدمات مناسب سازی معلولان و سالمندان در شهر هستند.

وی ادامه داد: در این دوره بعد از مدت ها اتوبوس های جدید را به شبکه اتوبوسرانی تهران با استفاده از تولید داخلی اضافه کردیم، این اتوبوس ها گازوییلی هستند اما با فیلترهایی که بر روی آنها نصب شده است حداقل استانداردهای یورو 4و 5 را دارد و خروجی آنها از هوای آلوده تهران مناسب تر است این درحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تهران: خیابان جمهوری دارای اتوبوس برقی می شود

شهردار تهران: خیابان جمهوری دارای اتوبوس برقی می شود