مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 08:402021-03-16پزشكي

مجروح شدن 3 کودک در حوادث مربوط به چهارشنبه سوری گلستان


حوادث چهارشنبه سوری در گلستان تاکنون سه کودک را مجروح کرده است که دارای سوختگی های درجه سه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، بر اثر حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال در استان گلستان تاکنون سه کودک مجروح و دچار سوختگی شده اند.

تاکنون یک کودک 9 ساله در خان ببین دچار سوختگی درجه سه از ناحیه پای چپ، یک کودک 12 ساله در خان ببین دچار سوختگی با بنزین از ناحیه گردن و گوش و کودک 14 ساله در گنبدکاووس دچار سوختگی انگشت یک و سه شده است.

علی متکی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با تایید این خبر گفت: هر سه کودک پسر هستند و اقدامات درمانی برای آنها در جریان است.

فرمانده انتظامی گلستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: تمام تیم های عملیاتی در آماده باش کامل هستند و طی هماهنگی های لازم با دستگاه قضایی برابر قانون با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد.

محمد دادگر گفت: براساس قانون هرگونه استفاده، حمل و خرید و فروش مواد منفجره و آتش زا جرم تلقی شده و برابر قانون برخورد خواهد شد و حتی مجازات حبس نیز برای مجرمان در قانون در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: هر خودرویی که اقدام به ایجاد مزاحمت، پرتاب کردن مواد محترقه، منفجره و آتش زا کند، گشت پلیس خودرو را توقیف خواهد کرد و خودرو تا پایان تعطیلات در توقیف پلیس خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجروح شدن 3 کودک در حوادث مربوط به چهارشنبه سوری گلستان

مجروح شدن 3 کودک در حوادث مربوط به چهارشنبه سوری گلستان