مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-16سياسي

نگاه سیاسی و جانب دارانه به انتخابات نداریم


به هیچ عنوان نگاه سیاسی و جانب دارانه به انتخابات نداریم و سعی می کنیم تمامی بسترهای لازم را برای انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم فراهم کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غفور قاسم پور پیش از ظهر سه شنبه در نشست مطبوعاتی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان کرج و ریاست جمهوری در فرمانداری کرج اظهار کرد: اصحاب رسانه نقش بسیار مؤثری در حضور حداکثری مردم در انتخابات دارند.

وی با بیان اینکه قطعاً القای امید به جامعه با توجه به شرایطی که در آن قرار گرفته ایم از سوی اصحاب رسانه باعث انسجام و اتحاد ملی می شود، تصریح کرد: در حوزه و بخش های مختلف نیز، این امر برای کشور مفید فایده است.

اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات 1400 در کرج فرماندار کرج با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات 1400 در این شهرستان اتخاذ شده است، خاطرنشان کرد: در اولین فرآیند ما با همکاران در ستاد انتخابات و تعامل خوبی که با هیئت نظارت ریاست جمهوری و شوراها داشتیم، هیئت اجرایی نیز انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه اولین فرآیند پس از صدور دستور از سوی وزیر کشور را انجام دادیم که آگهی ثبت نام بود، گفت: از روز چهارشنبه 20 اسفند ماه کار ثبت نام از داوطلبین شوراهای اسلامی شهر که شامل 6 شهر در شهرستان کرج است آغاز و روند ثبت نام در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه سیاسی و جانب دارانه به انتخابات نداریم

نگاه سیاسی و جانب دارانه به انتخابات نداریم