مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 09:102021-03-16حوادث

شناسایی سه مجرم سایبری توسط پلیس فتای چهارمحال و بختیاری


طی 48 ساعت گذشته 2 سارق اینترنتی که به بهانه فروش کالا مبالغ 200 و 70 میلیون ریال از 2 شهروند اهل فارسان و لردگان دریافت کرده بودند شناسایی شدند و یکی از عوامل نشر اکاذیب در فضای مجازی در شهرستان لردگان نیز دستگیر شد.

- غلامعلی شکری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در پی وصول یک فقره پرونده کلاهبرداری اینترنتی از دادسرای فارسان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ما موران پلیس فتای شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان افزود: شاکی پرونده در این خصوص بیان داشت که جهت خرید یک دستگاه تراکتور از طریق یک سایت اینترنتی، مبلغ 200 میلیون ریال به شماره کارت اعلامی از سوی فروشنده واریز کردم ولی تراکتور مورد نظر برایم ارسال نشده است.

وی اضافه کرد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیس، این کلاهبردار اینترنتی در کرج شناسایی و پس از تشکیل پرونده قضایی مراتب جهت اقدام بعدی تحویل دادگاه شد.

کشف کلاهبرداری اینترنتی 70 میلیونی در لردگان علی تابش فرد نیز در گفت وگو با فارس گفت: در پی وصول یک فقره پرونده کلاهبرداری اینترنتی از دادسرای لردگان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتای شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان افزود: شاکی پرونده در این خصوص بیان داشت، جهت خرید اینترنتی مبلغ 70 میلیون ریال به شماره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی سه مجرم سایبری توسط پلیس فتای چهارمحال و بختیاری

شناسایی سه مجرم سایبری توسط پلیس فتای چهارمحال و بختیاری