مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 09:202021-03-16سياسي

همه تحریم ها باید رفع و راستی آزمایی شود


نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی گفت: حرف اصلی ما آن است که همه تحریم ها باید رفع و راستی آزمایی شود و قانون لغو تحریم ها باید به درستی اجرا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مسعود خاتمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی،گفت: قانون اقدام راهبردی در لغو تحریم ها یکی از مصوبات افتخار آفرین مجلس شورای اسلامی است و اثرات زیادی در روابط بین المللی گذاشته است.

وی افزود: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها کاملاً کارشناسی شده و دقیق و همچنین نقطه عطفی در تاریخ مجلس شورای اسلامی است.

نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی گفت: درست است طبق دستور رییس مجلس، کمیسیون امنیت ملی و انرژی مجلس باید بر حسن اجرای این قانون نظارت کنند اما کسانی که می خواهند به دنبال مذاکره با 1+5 و یا 1-5 بروند، باید مراقب صحبت های خود باشند.

خاتمی تصریح کرد: حرف ما این است که تمام تحریم ها باید حذف شود و تعهدات طرف مقابل باید مورد راستی آزمایی قرار گیرد و هر اظهار نظری که در این باره مطرح می شود، باید حول این محور اساسی باشد و اگر کسی غیر از این موضوع قدم بردارد باید با وی برخورد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه تحریم ها باید رفع و راستی آزمایی شود

همه تحریم ها باید رفع و راستی آزمایی شود