مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 09:252021-03-16سياسي

خاتمی: مذاکرات احتمالی در قالب لغو همه تحریم ها و راستی آزمایی صورت بگیرد


یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر لزوم اجرای کامل قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها گفت: مذاکرات همه باید براساس تاکید بر رفع همه تحریم ها و راستی آزمایی باشد.

- یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر لزوم اجرای کامل قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها گفت: مذاکرات همه باید براساس تاکید بر رفع همه تحریم ها و راستی آزمایی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مسعود خاتمی نماینده مردم گلپایگان در مجلس در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک بمناسبت اعیاد شعبانیه گفت: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها یکی از مصوبات افتخارآمیز مجلس انقلابی است، اثراتی که تاکنون در روابط بین الملل گذاشته حاکی از این است که بسیار کارشناسی و مفید بوده است، در واقع این قانون نقطه عطفی در تاریخ مجالس مختلف در این چهل ساله است.

وی افزود: اگرچه رییس مجلس تاکید کردند که کمیسیون امنیت ملی و کمیسیون انرژی اجرای این مصوبه را پیگیری می کنند ولی بیان این نکته لازم است که مذاکره کنندگان چه در قالب 1+5 و چه 1-5 چه در راستای برجام و چه غیر از برجام، توجه کنند که مذاکرات همه باید براساس تاکید بر رفع همه تحریم ها و راستی آزمایی باشد و همچنین اجرای دقیق و کامل قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مورد نظر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاتمی: مذاکرات احتمالی در قالب لغو همه تحریم ها و راستی آزمایی صورت بگیرد

خاتمی: مذاکرات احتمالی در قالب لغو همه تحریم ها و راستی آزمایی صورت بگیرد