مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 09:302021-03-16سياسي

دولت برای ارتقا وضعیت مستمری بگیران بازنشسته تامین اجتماعی برنامه ریزی کند


نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی از دولت خواست که در راستای ارتقاء وضعیت مستمری بگیران بازنشسته تامین اجتماعی با تو جه به تصویب موادی از لایحه بودجه 1400 برنامه ریزی هایی را انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس صبح امروز (سه شنبه 26  اسفند ماه 99) طی تذکری شفاهی به بیژن زنگنه وزیر نفت، در صحن علنی مجلس از برخی تصمیمات غیرکارشناسی که سبب از بین رفتن انگیزه سرمایه گذاران در کشور می شود انتقاد کرد.

وی در همین خصوص توضیح داد: وقتی پیش بینی می شود در شهرستان خمین پتروشیمی احداث شود و تأمین خوراک آن نیز از پالایشگاه شازند صورت می گیرد، باید برای سرمایه گذاری جدید برای احداث پتروشیمی نسبت به تأمین خوراک از مازاد تولید پالایشسگاه شازند برنامه ریزی صورت گیرد و برنامه ریزی جدی برای به کارگیری نیروهای بومی در پالایشگاه ها و پتروشیمی های انجام شود.

نظری در ادامه طی تذکر شفاهی به محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از وضعیت مستمری بگیران بازنشسته تأمین اجتماعی انتقاد کرد و ضمن نامناسب خواندن وضعیت این قشر از  جامعه از دولت خواست در راستای ارتقاء وضعیت حقوقی آنها با توجه به تصویب بند (و) تبصره 2 لایحه بودجه 1400 برنامه ریزی انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت برای ارتقا وضعیت مستمری بگیران بازنشسته تامین اجتماعی برنامه ریزی کند

دولت برای ارتقا وضعیت مستمری بگیران بازنشسته تامین اجتماعی برنامه ریزی کند