مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 09:402021-03-16ورزشي

مجوزهای لازم برای استفاده از داوران مرد اخذ شده بود


فدراسیون ووشو در خصوص برگزاری مسابقات کوراش قهرمانی کشور بانوان توضیحاتی را ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فدراسیون ووشو ایران در راستای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان کوراش کشور توضیحاتی را ارائه کرد: 1- کوراش یکی از رشته های ورزشی پر اهمیت است که در بازی های آسیایی 2022 و رویدادهای مهم بین المللی همچون بازی های داخل سالن آسیا و بازی های کشورهای اسلامی در سال پیش‎رو حضور خواهد داشت.

بر اساس کارشناسی های صورت گرفته از سوی این فدراسیون با نظارت وزارت ورزش و جوانان و همچنین کمیته ملی المپیک، این رشته در بخش بانوان از شانس بالایی برای کسب مدال ارزشمند طلا برخوردار است.

از آنجایی که مدال آوری بانوان این مرز و بوم با حجاب اسلامی که نشان دهنده آن است که حجاب محدودیت نیست یکی از اهداف اصلی ورزشی کشور است، این رشته به صورت جدی مورد توجه فدراسیون ووشو، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک می باشد.

2- با وجود گذشت بیش از 2 سال وقفه در برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان، این رقابت ها با رعایت کامل موازین شرعی و مطابق با پروتکل های بهداشتی به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار گردید و به دلیل حساسیت بالای این مسابقات و در راستای رعایت عدالت، مطابق سنوات گذشته و بر اساس رقابت هایی که در سطح بین الملل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوزهای لازم برای استفاده از داوران مرد اخذ شده بود

مجوزهای لازم برای استفاده از داوران مرد اخذ شده بود