مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 09:402021-03-16اقتصادي

افزایش نظارت بر ساخت و سازهای گلستان درنوروز/مدیران کم کاری نکنند


رییس کل دادگستری گلستان از افزایش نظارت بر ساخت و ساز و تغییر کاربری ها در نوروز امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی هاشمیان ظهر سه شنبه در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان که با موضوع بررسی کاهش دست اندازی های احتمالی به منابع طبیعی در نوروز امسال برگزار شد، اظهار کرد: سودجویان از فرصت نوروز برای ساخت و ساز های غیرمجاز در عرصه های ملی و منابع طبیعی و تغییرکاربری ها استفاده می کنند و باید گشت های نظارتی منابع طبیعی، امور اراضی، امور آب و محیط زیست نوروز امسال پررنگ تر از سال های گذشته در عرصه های تکلیفی خود حضور داشته باشند.

هاشمیان گفت: قضات کشیک نیز در سراسر استان آماده اند تا در صورت نیاز دستورقضایی برای قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز و برخورد بامتخلفان را صادر کنند.

رییس کل دادگستری گلستان با تاکید بر اینکه هیچ عذری از دستگاه ها برای کم کاری یا دیر برخورد کردن با متخلفان پذیرفته نیست افزود: دادستان ها مکلفند برای مدیرانی که در این زمینه کم کاری کنند به اتهام ترک فعل، اعلام جرم کنند.

وی گفت: متاسفانه امروز دست زمین خواران و سودجویان بر گلوی رودخانه زیارت فشرده می شود و هر روز با خاک ریزی در حریم آن عرصه را بر رودخانه تنگ تر می کنند و مسئولان مربوطه هم یا برخورد نمی کنند و یا به تذکر و ارسال گزارش به دادستانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نظارت بر ساخت و سازهای گلستان درنوروز/مدیران کم کاری نکنند

افزایش نظارت بر ساخت و سازهای گلستان درنوروز/مدیران کم کاری نکنند