مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 09:452021-03-16اجتماعي

رییس پلیس راهور: سفر نوروزی به اکثر شهرها آزاد است ولی نروید


امروز میزان جان باختگان تصادفات به 15 هزار نفر کاهش پیدا کرده است که بخش عمده ای از این کاهش مربوط به همیارانی است که سالهای گذشته همیار پلیس بودند و اکنون راننده شده اند یعنی آموزش تاثیرگذار بوده است.

- رییس پلیس راهور ناجا اعلام کرد که سفر در 91 درصد از شهرهای کشور آزاد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سید کمال هادیانفر در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک که پیش از ظهر امروز در شهرک آزمایش برگزار شد، با اشاره به کاهش تصادفات و جان باختگان ناشی از آن در سال های 98 و 99، گفت: یکی از اقدامات بسیار خوب و اثرگذار در ارتقای فرهنگ آموزش رانندگی و جان باختگان ناشی از تصادفات، بحث استفاده از همیاران، بازرسان نامحسوس و تعامل بسیار خوب وزارت آموزش و پرورش با پلیس راهور بود، همین همکاری منجر به کاهش چشمگیر تخلفات و تصادفات شد.

رییس پلیس راهور افزود: امروز میزان جان باختگان تصادفات به 15 هزار نفر کاهش پیدا کرده است که بخش عمده ای از این کاهش مربوط به همیارانی است که سالهای گذشته همیار پلیس بودند و اکنون راننده شده اند یعنی آموزش تاثیرگذار بوده است.

وی تصریح کرد: اگر فردی در خودرو کمربند ببندد، در صورت بروز تصادف، تا 80 درصد جان وی حفظ می شود، امروز در کشور 35 میلیون وسیله نقلیه و 44 میلیون راننده داریم، از طرفی خودروسازها سالانه دو میلیون خودرو تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس راهور: سفر نوروزی به اکثر شهرها آزاد است ولی نروید

رییس پلیس راهور: سفر نوروزی به اکثر شهرها آزاد است ولی نروید