مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 09:452021-03-16سياسي

هوشمندسازی و آموزش دیجیتالی برنامه 1400 دانشگاه الزهراء است


رییس دانشگاه الزهرا با بیان اینکه مسائل فرهنگی و دانشجویی اصل کار دانشگاه است،گفت: محور اصلی فعالیت دانشگاه الزهراء درسال 1400هوشمندسازی و دیجیتالی کردن فعالیت های آموزشی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، مهناز ملا نظری رییس دانشگاه الزهرا در نشست خبری با موضوع (اقدامات مهم دانشگاه الزهرا در سالی که گذشت و برنامه های پیش بینی شده در سال آتی) که صبح امروز برگزار شد،گفت:  همکاری بین دانشگاهی که افزایش چشمگیری پیدا کرده است همچنین 5 برگزیده در جشنواره قران و عترت و جشنواره رویش داشتیم که برای ما یک دستاورد است.

وی افزود: تلاش داریم بهبود کمیت و بهبود کمیت را در سال 1400 داشته باشیم از طرفی خوابگاه دانشجویی از خردادماه برای دانشجویان مقاطع تحصیلی به خصوص دکتری باز است همچنین آزمایشگاه ها نیز فعال هستند.

ملانظری ادامه داد: دانشجویان نیازمند به توجه از نظر عاطفی و مالی توسط دانشگاه 6 هزار نفر را مورد پایش قرار دادیم که شامل ورودی های جدید و دانشجویان قدیم بود همچنین بیش از 3 هزار دانشجو مشاوره با موضوعات مختلف دادیم که در سلامت و رشد تحصیلی تاثیرگذار بوده است.

وی اضافه کرد: دانشجویان در معرض خطر را رها نکردیم و مشاوره های روان پزشکی ، پزشکی و تحصیلی دادیم تا از افت تحصیلی آنها جلوگیری شود همچنین کمپین ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی و آموزش دیجیتالی برنامه 1400 دانشگاه الزهراء است

هوشمندسازی و آموزش دیجیتالی برنامه 1400 دانشگاه الزهراء است