مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 10:002021-03-16اقتصادي

کاهش قیمت خودرو در سال آینده هم ادامه دارد؟


رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی اهواز با اشاره به کاهش قیمت خودرو در روزهای پایانی سال گفت: با این شرایط به نظر می رسد که کاهش قیمت خودرو در سال آینده نیز ادامه دار باشد.

- عبدالرضا عساکره در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت بازار خودرو در اهواز با توجه به وضعیت قرمز کرونایی و منع سفر در خوزستان در روزهای پایانی سال، اظهار کرد: مجتمع خودرویی اهواز به دلیل محدودیت های اعمال شده برای اصناف، همچنان تعطیل است و رفت و آمد به مجتمع تنها در نوبت صبح و صرفا برای نمایشگاه دارانی که کارهای اداری و بانکی دارند، مجاز است.

وی با اشاره به کسادی بازار خودرو گفت: امسال بر خلاف سال های گذشته، بازار خودرو در آستانه عید نوروز بی رونق و سوت و کور است.

به دلیل نزدیک شدن به سال جدید، خودروهای مدل 99 با کاهش قیمت روبه رو شده اند و هرکس که معامله خودرو انجام دهد، به قیمت کمتر می خرد.

رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی اهواز افزود: به دلیل وارد شدن خودروهای مدل 1400 در بازار، خودروهای مدل 99 کاهش قیمت داشته اند و خریداران با قیمت های کمتری خرید می کنند.

عساکره با اشاره به خرید و فروش اندک خودرو در بازار اهواز گفت: خودرو به ندرت معامله می شود و بیشتر خریداران، دلالان هستند هر چند در این بین، مصرف کنندگان واقعی نیز وجود دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قیمت خودرو در سال آینده هم ادامه دارد؟

کاهش قیمت خودرو در سال آینده هم ادامه دارد؟