مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-16اقتصادي

تجهیز تیمهای اینساراگ کشور نیازمند بودجه 5میلیون یورویی


معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد که برای تجهیز تیم های اینساراگ در کشور به بودجه 5میلیون یورویی نیاز است.

- معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد که برای تجهیز تیم های اینساراگ در کشور به بودجه 5میلیون یورویی نیاز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل سلیمی در مراسم اختتامیه اولین دوره آموزشی تیم های جستجو و نجات شهری بر پایه استانداردهای بین المللی (اینساراگ) اظهارکرد: خرید تجهیزات برای این تیم ها به 100 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد که با توجه به این که موضوعی مهم تر از جان انسان وجود ندارد از دولت درخواست می شود در تأمین این بودجه از طریق سازمان برنامه وبودجه کشور و نیز رایزنی توسط وزارت امور خارجه برای جذب کمک های بین المللی همراهی لازم را داشته باشد.

سلیمی در این جلسه با تأکید بر این که ایران ازجمله کشورهای مهم در برنامه های سازمان های بین المللی به ویژه سازمان ملل متحد در حوزه بلایا است، خاطرنشان کرد: ایران با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی خود تعداد زیادی از حوادث طبیعی تعریف شده جهانی را دارد، لذا گسترش و توسعه تیمهای جست و جو و نجات بین المللی در کشور نیازمند همراهی دولت به ویژه وزارت امور خارجه است زیرا اتمام آموزش این دو تیم و خرید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز تیمهای اینساراگ کشور نیازمند بودجه 5میلیون یورویی

تجهیز تیمهای اینساراگ کشور نیازمند بودجه 5میلیون یورویی