مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-16اقتصادي

90 کیلومتر شبکه برق شهرستان سقز به کابل خودنگهدار تبدیل شد


مدیر توزیع برق شهرستان سقز از جایگزینی و تبدیل سیم های مسی به کابل خودنگهدار برق شهر صاحب به طول 7 هزار و 798 متر و 2 روستای بزرگ (ایرانخواه و سرا) به طول جمعا 9 هزار و 196 متر جمعا با اعتباری بالغ 27میلیاردو 650 میلیون ریال خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیر توزیع برق شهرستان سقز از جایگزینی و تبدیل سیم های مسی به کابل خودنگهدار برق شهر صاحب به طول 7 هزار و 798 متر و 2 روستای بزرگ (ایرانخواه و سرا) به طول جمعا" 9 هزار و 196 متر جمعا" با اعتباری بالغ 27میلیاردو 650 میلیون ریال خبر داد.

عطاا… نوروزی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در راستای حل مشکلات مهم شبکه برق از جمله رفع ضعف ولتاژ برق مشترکان شهری و روستایی، کاهش تلفات و اصلاح و بهینه سازی شبکه های فرسوده و سیمی، شبکه های برق به کابل خودنگهدار تبدیل شدند.

وی هدف از اجرای این طرح را کاهش اتلاف برق، کاهش سرقت سیم های مسی و پایان دادن به انشعاب های غیرمجاز در شبکه های توزیع برق برشمرد و افزود: طرح تبدیل سیم های مسی به کابل خودنگهدار پایانی به انشعاب های غیرمجاز بوده که موجب قطع برق مشترکین و ایجاد نارضایتی و وارد شدن خسارت به مردم می شود.

نوروزی در ادامه گریزی به دیگر مزیت های تبدیل سیم های مسی به کابل خود نگهدار زد و بیان کرد: کاهش خطر برق گرفتگی و کاهش خاموشی های ناشی از اتصال سیم های مسی برق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 کیلومتر شبکه برق شهرستان سقز به کابل خودنگهدار تبدیل شد

90 کیلومتر شبکه برق شهرستان سقز به کابل خودنگهدار تبدیل شد