مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-16سياسي

انجام دو طرح پژوهشی امید اجتماعی و سواد زیست محیطی در جهاددانشگاهی خراسان رضوی


مدیر پژوهشی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: در سال 1399 دو طرح پژوهشی امید اجتماعی و سواد زیست محیطی در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی خراسان رضوی انجام شد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر پژوهشی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: در سال 1399 دو طرح پژوهشی امید اجتماعی و سواد زیست محیطی در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی خراسان رضوی انجام شد.

دکتر سعید شریعتی مزینانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بخش عمده ای از زمان ما در سال جاری صرف دو طرح پژوهشی شد که در حوزه مباحث حاشیه نشینی در مشهد و دیگری در حوزه آگاهی زیست محیطی شهروندان مشهد بود.

طرح مربوط به حاشیه نشینی با عنوان امید اجتماعی در مناطق حاشیه ای انجام شده و به صورت یک کار مطالعاتی میدانی با این هدف که مشاهده کنیم مفهوم امید اجتماعی در شهر مشهد و مناطق حاشیه ای چه وضعیتی دارد و سپس طراحی اقداماتی برای تقویت امید به عنوان نیروی حیاتی هر جامعه ای صورت گرفت.

وی افزود: طبیعتا فعالیت در مناطق حاشیه ای مسائل و مشکلات خاص خود را دارد و ارتباط برقرار کردن با ساکنان آن مناطق به لحاظ اجتماعی، فرهنگی وگفت وگو دارای مشکلاتی است و دسترسی به افراد که پراکنده هستند، مشکلاتی را برای ما فراهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام دو طرح پژوهشی امید اجتماعی و سواد زیست محیطی در جهاددانشگاهی خراسان رضوی

انجام دو طرح پژوهشی امید اجتماعی و سواد زیست محیطی در جهاددانشگاهی خراسان رضوی