مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 10:352021-03-16فرهنگي

چه فیلم هایی در آخرین شب چهارشنبه سال پخش می شود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن ببخشید در خدمت نبودیم ، خیزش شاهین ، زیبای سیاه ، بی باک ، محله لب آب ، - خیزش شاهین ، زیبای سیاه ، بی باک و ساعتی بر دیوار خانه 4 فیلم جدیدی هستند که در آخرین شب چهارشنبه سال روی آنتن شبکه ها می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن ببخشید در خدمت نبودیم ، خیزش شاهین ، زیبای سیاه ، بی باک ، محله لب آب ، برانیگان ، تمام پول دنیا ، موش سرآشپز ، شب در موزه 3 ، قهرمان خیالی ، داستان اسباب بازی 4 ، ساعتی بر دیوار خانه و تاکسی پلیس سه شنبه 26 اسفند ماه از شبکه های سیما روی آنتن می رود.

شبکه یک سیما فیلم سینمایی جدید ببخشید در خدمت نبودیم به کارگردانی کن لوچ ، دوشنبه 25 اسفند ماه ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی کرس هیچن، دبی هنیوود، رایس استون و کیتی پراکتر؛ آمده است: در خانواده ای چهار نفره پدر و مادر به صورت تمام وقت به سختی کار می کنند تا بتوانند زندگی فرزندانشان را تأمین کنند.

مادر، پرستار است و باید به طور مداوم تا دیر وقت به بیمارانش رسیدگی کند.

از طرفی پدر در شرکت حمل مرسولات کار می کند و بی آن که لحظه ای استراحت داشته باشد باید مرسولات مشتریان را به موقع برساند تا شرکت نزد مشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه فیلم هایی در آخرین شب چهارشنبه سال پخش می شود؟

چه فیلم هایی در آخرین شب چهارشنبه سال پخش می شود؟