مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-16بين الملل

فرار نخست وزیر دولت مستعفی یمن از ترس معترضان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری عدن پست اعلام کرد که معترضان یمنی صبح امروز (سه شنبه) در اعتراض به عملکرد ضعیف مقامات دولت مستعفی هادی به خیایان های شهر عدن (مرکز جنوب یمن) آمدند و علیه این دولت که بخشهایی از جنوب این کشور .

- تظاهرات کنندگان در جنوب یمن در ادامه اعتراضات خود به دولت مستعفی به ریاست عبدربه منصور هادی که بندر عدن را مرکز دولت خود قرار داده، کاخ معاشیق در این بندر را که مقر کابینه آنها است محاصره کرده و نخست وزیر این دولت را مجبور به فرار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری عدن پست اعلام کرد که معترضان یمنی صبح امروز (سه شنبه) در اعتراض به عملکرد ضعیف مقامات دولت مستعفی هادی به خیایان های شهر عدن (مرکز جنوب یمن) آمدند و علیه این دولت که بخشهایی از جنوب این کشور را با حمایت ائتلاف متجاوز سعودی در کنترل خود دارد، تظاهرات برگزار کردند.

منابع محلی می گویند که معترضان کاخ ریاست جمهوری معاشیق در شهر عدن را که مقر دولت مستعفی به ریاست منصور هادی است، محاصره کردند.

در پی این اعتراضات گسترده و ورود معترضان به دفاتر وزرای کابینه، نظامیان سعودی نخست وزیر دولت هادی و وزراء را به مکان نامعلومی منتقل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار نخست وزیر دولت مستعفی یمن از ترس معترضان

فرار نخست وزیر دولت مستعفی یمن از ترس معترضان