مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-16سياسي

تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم چهارشنبه آخر سال در هرمزگان


رییس کل دادگستری هرمزگان از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم چهارشنبه آخر سال و رسیدگی خارج از نوبت به پرونده هنجارشکنان خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس کل دادگستری هرمزگان از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم چهارشنبه آخر سال و رسیدگی خارج از نوبت به پرونده هنجارشکنان خبر داد.

علی صالحی ظهر امروز(26 اسفندماه) بر اساس توصیه مؤکد پزشکان و کارشناسان مهمترین راه پیشگیری از بیماری کرونا، قطع زنجیره انسانی و خودداری از حضور در اجتماعات به ویژه مناطق شلوغ و پرتردد است و به همین خاطر پرهیز از برگزاری تجمعات غیرضروری به بهانه چهارشنبه آخر سال، می تواند یکی از راه های مؤثر در جلوگیری از گسترش و شیوع این بیماری باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با افرادی که بخواهند بدون توجه به هشدارها، امنیت روانی جامعه و سلامت و بهداشت عمومی را با قانون شکنی خدشه دار کنند برخورد قضایی و بازدارنده خواهد شد.

صالحی همچنین از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات چهارشنبه آخر سال خبر داد و تأکید کرد: با تشکیل این شعب ، به جرایم و تخلفات هنجارشکنان خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

رییس شورای قضایی استان هرمزگان در ادامه یادآور شد: نگهداری، حمل و خرید و فروش مواد محترقه به موجب ماده 12 قانون مجازات مرتکبین قاچاق اسلحه و مهمات جرم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم چهارشنبه آخر سال در هرمزگان

تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم چهارشنبه آخر سال در هرمزگان