مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-16بين الملل

انتقال افسران صهیونیست به «سقطری» تحت پوشش کمک های بشردوستانه


یک روزنامه یمنی طی گزارشی از اقدام امارات در انتقال افسران صهیونیست به جزیره استراتژیک «سقطری» در یمن تحت پوشش کمک های انسان دوستانه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع آگاه محلی از ورود شماری از افسران رژیم صهیونیستی به جزیره سقطری به همراه افسران اماراتی برای انجام اقداماتی مشکوک تحت پوشش اقدامات انسان دوستانه بنیاد خلیفه بن زاید آل نهیان امارات در أرخبیل سقطری خبر دادند.

روزنامه هایشان به امارات سفر کرده بودند.

بنا بر این گزارش، امارات از فرماندهان امنیتی و نظامی خواسته بود که به محض ورود این افراد به جزیره سقطری، از آنها استقبال کنند و  طبق ماموریت های توافق شده، آنها در پست های مورد نظر قرار دهند.

 گفته می شود که ماموریت این نیروهای وفادار به امارات، بر اصل اجرای ماموریت های اطلاعاتی، فعالسازی و صیانت از تجهیزات شنود و ارتباطات امارات در سقطری و قرار گرفتن در پست های مربوط به حمایت از مقرها، شخصیت ها و بخش ضد شورش متمرکز خواهد بود.

به گفته این منابع، از سال گذشته تاکنون، بیش از هزار سرباز و 100 جوان از ساکنان سقطری که در ابوظبی برای مدت چند ماه آموزش دیده اند، وارد فرودگاه این جزیره شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال افسران صهیونیست به «سقطری» تحت پوشش کمک های بشردوستانه

انتقال افسران صهیونیست به «سقطری» تحت پوشش کمک های بشردوستانه