مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-16سياسي

اهدای تبلت به دانشجویان کم بضاعت/ برنامه انجمن های علمی و کانونها مجازی شد


برای بهره گیری از آموزش های مجازی برخی از دانشجویان کم بضاعت به حمایت نیاز داشتند که در همین راستا 100 تبلت به دانشجویان اعطا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبسیاری از فعالیت های دانشگاه که پیش از آن، بصورت حضوری و با وجود دانشجویان برگزار می شد، بصورت مجازی در دستور کار قرار گرفت و نه تنها خللی در انجام آن ها وارد نشد بلکه در مواردی با رشد و ارتقا نیز نسبت به سال گذشته مواجه بود.

ملانظری در ادامه با اشاره به اقدامات دانشگاه در دوران کرونا مطرح کرد: فراهم کردن زیرساخت مجازی و برنامه ریزی های منعطف یکی از ویژگی های اصلی اقدامات دانشگاه در این مدت بود که بر همین اساس دانشگاه متناسب با شرایط و تصمیمات ستاد ملی کرونا، مسائل و برنامه های خود را بدون تعلل تدوین کرد.

وی با اشاره به آغاز آموزش مجازی از سال گذشته گفت: با شروع اپیدمی کرونا از اسفندماه سال گذشته آموزش مجازی در دانشگاه کلید خورد اما لازم بود تا اعضای هیئت علمی نیز مرتباً آموزش هایی را در این حوزه دریافت کنند.

بر همین اساس بصورت فشرده آموزش هایی برای اساتید در دستور کار قرار داده شد و در 6 ماه نخست سال بیشتر تمرکز دانشگاه بر بحث آموزش بود و در 6 ماه دوم سال نیز فرصت برای تمرکز بر مسائل پژوهشی با هدف فراهم کردن امکان حضور دانشجویان در آزمایشگاه ها و کارگاه ها را صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای تبلت به دانشجویان کم بضاعت/ برنامه انجمن های علمی و کانونها مجازی شد

اهدای تبلت به دانشجویان کم بضاعت/ برنامه انجمن های علمی و کانونها مجازی شد