مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-16سياسي

وزیر بهداشت برزیل برای بار چهارم تغییر کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تارنمای این شبکه خبری فرانسوی، ساعاتی پس از آنکه وزیر بهداشت کنونی برزیل از جانشینی خود توسط یک پزشک خبر داد، - شبکه خبری فرانس24 از انتخاب یک وزیر بهداشت دیگر توسط ژاییر بولسانارو رییس جمهوری برزیل خبر داد و نوشت: دولت این کشور در پی رکوردشکنی کووید-19 وزیر بهداشت خود را برای چهارمین بار از زمان آغاز همه گیری کرونا تغییر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تارنمای این شبکه خبری فرانسوی، ساعاتی پس از آنکه وزیر بهداشت کنونی برزیل از جانشینی خود توسط یک پزشک خبر داد، ژاییر بولسونارو رییس جمهوری این کشور این خبر را تایید کرد.

مارسلو کئروگا (Marcelo Queiroga) متخصص قلب قرار است جایگزین ژنرال ادواردو پازوئلو (General Eduardo Pazuello) شود و چهارمین وزیر بهداشت برزیل از زمان آغاز همه گیری کرونا باشد.

گفته می شود مقام پازوئلو به عنوان وزیر بهداشت پس از یک هفته رکوردشکنی مرگ و میر ناشی از کووید-19 در برزیل در خطر بود.

تاکنون بیش از 279 هزار برزیلی در اثر همه گیری کرونا جان خود را از دست داده اند.

بولسونارو پس از تایید این خبر به خبرنگاران گفت که کئروگا دستورالعمل پازوئلو را در وزارت بهداشت دنبال خواهد کرد و دولت تلاشش را برای اجرای واکسیناسیون گسترده علیه ویروس کرونا مضاعف خواهد کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت برزیل برای بار چهارم تغییر کرد

وزیر بهداشت برزیل برای بار چهارم تغییر کرد