مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 11:352021-03-16سياسي

تمدید تسهیلات تردد مشمولان وظیفه غایب مقیم خارج از کشور


رییس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی از تمدید ضوابط و تسهیلات تردد مشمولان وظیفه غایب مقیم خارج از کشور تا پایان شهریورماه 1400 خبر داد.

- رییس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی از تمدید ضوابط و تسهیلات تردد مشمولان وظیفه غایب مقیم خارج از کشور تا پایان شهریورماه 1400 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار تقی مهری اظهارکرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت گسترده و جهانی، مجوز خروج از کشور آن دسته از مشمولان غایبی که از تاریخ اول اسفندماه سال 1398 تا پایان سال 1399 با تایید وزارت امور خارجه مجاز به تردد به کشور بوده اند ، تا پایان شهریورماه 1400 تمدید شده است.

وی افزود: کلیه مشمولان غایب مقیم خارج از کشور که کمتر از سه سال اقامت دارند به شرط آنکه تا قبل از پایان سال 98 درخارج از کشوراقامت داشته و تا پایان سال 99 با تایید وزارت امورخارجه مجوز خروج از کشور اخذ کرده باشند، تا پایان شهریور ماه سال 1400 مهلت دارند تا از کشور خارج شوند.

مهری اضافه کرد: مشمولانی که با معافیت تحصیلی صادر شده سازمان وظیفه عمومی در دانشگاه های خارج از کشور مشغول به تحصیل هستند برای تردد به کشور نیاز به تاییدیه وزارت علوم و وزارت بهداشت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس رییس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید تسهیلات تردد مشمولان وظیفه غایب مقیم خارج از کشور

تمدید تسهیلات تردد مشمولان وظیفه غایب مقیم خارج از کشور