مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 11:352021-03-16اجتماعي

مراکز رفاهی فرهنگیان استان تهران در ایام نوروز تعطیل است


معاون پژوهش،برنامهریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: به دلیل حفظ سلامت همکاران فرهنگی در شرایط شیوع بیماری کرونا کلیه مراکز رفاهی استان در ایام نوروز تعطیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، یوسف بهارلو معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه حفظ سلامت همکاران فرهنگی در اولویت اصلی ما قرار دارد، اظهار کرد: با توجه به تأکید ستاد ملی کرونا مبنی بر عدم سفرهای نوروزی و تصمیمات اتخاذ شده در این زمینه، کلیه مراکز رفاهی و تفریحی شهرستان های استان تهران تا اطلاع ثانوی قادر به ارائه خدمات به همکاران عزیز نیستند.

وی با اشاره به اینکه مدارس و مراکز اسکان نیز با توجه به شرایط اپیدمی بیماری کرونا حق پذیرش هیچ گونه مسافری را در این ایام ندارند، گفت: قطعاً تصمیمات اتخاذ شده برای حفظ سلامت هموطنان عزیز بوده و با مدارسی که در این زمینه مرتکب تخلف شوند، برخورد خواهد شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ارائه خدمات رفاهی به همکاران محترم فرهنگی را از وظایف آموزش و پرورش دانست و افزود: همگی ما امیدواریم هر چه زودتر بتوانیم با پشت سر گذاشتن این شرایط بحرانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز رفاهی فرهنگیان استان تهران در ایام نوروز تعطیل است

مراکز رفاهی فرهنگیان استان تهران در ایام نوروز تعطیل است