مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 11:402021-03-16ورزشي

نامه AFC ؛ تصویری تلخ از جایگاه جهانی ایران/ مسؤولان! به خود بیایید


ایران کشوری متعارف نیست چرا که عملاً از جامعه جهانی منفک شده است؛ نه می توانیم تراکنش مالی متعارف داشته باشیم، - نامه AFC ؛ تصویری تلخ از جایگاه جهانی ایران/ مسؤولان! به خود بیایید خلاصه نامه دبیر کل AFC این است: ایران کشوری متعارف نیست چرا که عملاً از جامعه جهانی منفک شده است؛ نه می توانیم تراکنش مالی متعارف داشته باشیم، نه تبادلات لجستیکی لازم را انجام دهیم ، نه قراردادهای مورد نیاز را منعقد کنیم و .

عصر ایران؛ جعفر محمدی - AFC ، میزبانی مسابقات فوتبالش را به ایران نداد.

در داخل هم شروع کردند به داد و قال که ایهاالناس! چقدر دارند علیه ما توطئه می کنند! چقدر کشورهای عربی در AFC نفوذ دارند! چقدر ما مظلومیم! چقدر مافیای فوتبال با ما دشمنی دارد! چقدر دنیا بی شعور است! عده ای هم شروع کردند به تسویه حساب های سیاسی داخلی که اگر میزبانی را به ما می دهند تقصیر فلان مسوول است و گناه بی سوادی بهمان مقام در عرصه دیپلماسی ورزشی!حالا نامه دبیرکل AFC به ایران رسیده که در آن خیلی شفاف و محترمانه - و البته تلخ برای ما - توضیح داده است که چرا میزبانی مسابقات فوتبال را به ایران نمی دهند.

متن کامل نامه را بخوانید:5 مارس 2021از : کنفدراسیون فوتبال آسیابه : مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران موضوع: چالش های میزبانی مسابقات و رقابت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه AFC ؛ تصویری تلخ از جایگاه جهانی ایران/ مسؤولان! به خود بیایید

نامه AFC ؛ تصویری تلخ از جایگاه جهانی ایران/ مسؤولان! به خود بیایید