مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 12:002021-03-16سياسي

اعتیاد تا پشت در خانه های همه ما آمده است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بر لزوم اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر به عنوان یک ضرورت نام برد و گفت: متاسفانه اعتیاد تا پشت در تمام خانه های ما رسوخ پیدا کرده است.

- ایسنا/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بر لزوم اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر به عنوان یک ضرورت نام برد و گفت: متاسفانه اعتیاد تا پشت در تمام خانه های ما رسوخ پیدا کرده است.

حبیب الله خجسته پور، در جلسه ویدئو کنفرانسی شورای مبارزه با مواد مخدر در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان از موادمخدر به مثابه یک ویروس آسیب زا نام برد و اظهار کرد: ویروس اعتیاد به مراتب از ویروس کرونا خطرناک تر است.

وی به نقش مهم جوانان و لزوم حفاظت از آنان اشاره و با بیان اینکه نوجوانان و جوانان به مثابه بازیگر خلاق و کاردان، بهترین نقش را در زندگی اجتماعی ایفا کنند افزود: تهاجم فرهنگی دشمنان در بستر فضای مجازی در حال رسوخ به اذهان فرزندان ایران زمین است و باید با رویه های مختلف علمی و مهارتی نوجوانان را برای مقابله با این هجمه ها هوشیار سازیم.

معاون استاندار سمنان خاطرنشان کرد: از اداره کل بهزیستی و دستگاه های اجرایی مرتبط استان در طرح یاری گران زندگی که در سال های گذشته اقدامات خوبی انجام دادند، تشکر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتیاد تا پشت در خانه های همه ما آمده است

اعتیاد تا پشت در خانه های همه ما آمده است