مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 12:152021-03-16سياسي

افتتاح سد بالاخانلو در خردادماه 1400


اتمام سد بالاخانلو از پروژه های مهم ما در سال آتی است که امیدواریم این پروژه را تا اواخر خردادماه 1400 به اتمام برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر هدایت الله جمالی پور در مراسم افتتاح و آب گیری سد نهب اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی کشور و وجود تحریم های ظالمانه ما خوشحالیم که امروز توانستیم با همکاری عوامل و دستگاه های اجرایی در خصوص تأمین آب برای کشاورزان گام برداریم.

استاندار قزوین اذعان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده در سال آتی نیز برنامه های اقتصادی متنوعی خواهیم داشت .

وی گفت: پروژه آبرسانی به منطقه آبیک که یکی از دغدغه های مردم و ما است در سال جاری به عنوان یکی از پروژه های مهم اجرایی ما در دستور کار قرار می گیرد.

این مسئول ابراز کرد: اتمام سد بالاخانلو نیز از دیگر پروژه های مهم ما در سال آتی است که ما امیدواریم این پروژه را تا اواخر خردادماه 1400 به اتمام برسانیم.

وی بیان کرد: در راستا افتتاح پروژه سد نهب از تمام عوامل اجرایی قدردانی می کنیم و امیدواریم با حمایت دولت، مشارکت مردم و همکاری عوامل مربوطه به زودی شاهد بهربرداری سد بالاخانلو نیز باشیم.

سد نهب 36 هزار اراضی را تحت پوشش خود قرار می دهد رجب رحمانی در ادامه این مراسم اظهار کرد: امروز با آبگیری سد نهب یکی از آرزوهای دیرینه مردم برآورده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح سد بالاخانلو در خردادماه 1400

افتتاح سد بالاخانلو در خردادماه 1400