مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 12:252021-03-16سياسي

کاظمی: اعتماد مردم به ناظران انتخابات زمینه ساز حضور حداکثری است


رییس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها تاکید کرد که حق مردم این است که افرادی صالح، درستکار و پاک دست و افرادی که دل در گرو خدمت گزاری به مردم دارند به شوراهای شهر و روستا وارد شوند و ما باید از این حق الناس پاسداری کنیم.

- رییس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها تاکید کرد که حق مردم این است که افرادی صالح، درستکار و پاک دست و افرادی که دل در گرو خدمت گزاری به مردم دارند به شوراهای شهر و روستا وارد شوند و ما باید از این حق الناس پاسداری کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وبینار دبیران هیئت های عالی نظارت استانی ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا با حضور سیدحمیدرضا کاظمی رییس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای کشور، حسین بحیرایی دبیر اجرایی و نیز معاونان هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور برگزار شد.

سید حمیدرضا کاظمی در این وبینار با تاکید بر اینکه نظارت بر انتخابات شوراها رسالت سنگین و بزرگی است که مردم با اعتماد خود به هیئت های عالی نظارت واگذار کرده اند و این رسالت باید به بهترین وجه ممکن ایفا شود، گفت:باید سعی کنیم این امانت بزرگ را هم از وجه صیانت از حق عامه مردم و حاکمیت و هم از وجه حق افرادی که برای خدمتگزاری به مردم داوطلب شده اند، پاسداری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاظمی: اعتماد مردم به ناظران انتخابات زمینه ساز حضور حداکثری است

کاظمی: اعتماد مردم به ناظران انتخابات زمینه ساز حضور حداکثری است