مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 12:252021-03-16سياسي

برگزیدگان رویداد «خانه تا کارخانه» در قم تجلیل شدند


اختتامیه رویداد «خانه تا کارخانه» ویژه نخبگان تحت حمایت کمیته امداد استان قم برگزار و به نفرات برتر و شایسته تقدیر، لوح سپاس و هدایایی اهدا شد.

- قم- اختتامیه رویداد خانه تا کارخانه ویژه نخبگان تحت حمایت کمیته امداد استان قم برگزار و به نفرات برتر و شایسته تقدیر، لوح سپاس و هدایایی اهدا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهرداد مصلح بعد از ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از رویداد خانه تا کارخانه با اشاره به شتاب علمی کشور گفت: رویداد خانه تا کارخانه نیز همراه با همین رشد علمی و با هدف ترویج و گسترش ایده یابی در کسب و کار با محوریت کمیته امداد و مشارکت بنیاد نخبگان و جهاد دانشگاهی استان قم برگزار شد.

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم لزوم آشنایی افراد تحت حمایت با ادبیات کسب و کار را خاطر نشان و افزود: ایده های فراخوان شده در سه محور فنآوری اطلاعات، محصولات کشاورزی، صنایع دستی، تبدیلی و تکمیلی است.

وی از برگزاری وبینارهای آموزشی این رویداد در نیمه نخست اسفندماه خبر داد و ادامه داد: این وبینارها با موضوع خلاقیت، ایده پردازی و تحلیل بازار، فن بیان، ارتباط مؤثر و بازاریابی فروش با بهره گیری از اساتید برجسته استانی و کشوری برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان رویداد «خانه تا کارخانه» در قم تجلیل شدند

برگزیدگان رویداد «خانه تا کارخانه» در قم تجلیل شدند