مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 12:452021-03-16سياسي

قرچک میزبان معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور خواهد بود


رییس اداره تبلیغات اسلامی قرچک از سفر معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور به این شهرستان خبر داد و گفت: حجت الاسلام روح الله حریزاوی فردا سه شنبه 27 اسفند به قرچک سفر می کند.

- محمد عبدالرحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، از سفر معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور به قرچک خبر داد و گفت: حجت الاسلام روح الله حریزاوی فردا سه شنبه 27 اسفند به این شهرستان سفر می کند.

عبدالرحیمی افزود: همزمان با فرا رسیدن ماه شعبان بیش از 10 برنامه فرهنگی توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک ترتیب داده شده که تماماً با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اجرا خواهد شد.

وی گفت: یکی از مهم ترین برنامه های تدارک دیده شده برگزاری مراسم گرامیداشت روز پاسدار است که به مناسب سوم شعبان و ولادت با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با حضور و سخنرانی حجت الاسلام روح الله حریزاوی معاون راهبری و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی کشور انجام می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی قرچک عنوان داشت: این مراسم روز چهارشنبه بیست و هفتم اسفند از ساعت 10 صبح در محل اداره تبلیغات اسلامی قرچک برگزار می شود و روحانیون، فرهنگیان و نخبگان منطقه در آن شرکت می کنند.

وی بیان داشت: ماه شعبان از ماه های پربرکت دین مبین اسلام است و اداره تبلیغات اسلامی قرچک برنامه های متنوع فرهنگی و مسابقات ویژه ای در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرچک میزبان معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور خواهد بود

قرچک میزبان معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور خواهد بود