مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 13:252021-03-16حوادث

کاهش 35 درصدی حوادث در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: در سال 99 حدود 47 حادثه در استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش 35 درصدی حوادث مواجه بودیم، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: در سال 99 حدود 47 حادثه در استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش 35 درصدی حوادث مواجه بودیم، اما حوادث آتش سوزی و زلزله روند افزایشی داشت.

خسرو کیانی 26 اسفندماه در هشتمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در چهارمحال و بختیاری از تدوین سند کاهش خطر در استان خبر داد و گفت: در این سند 25 حادثه دارای اولویت با همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط جمع بندی و برای مقابله با این حوادث سناریو تدوین شده است.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در سال 98 حدود 73 حادثه در استان به ثبت رسید، گفت: این عدد در سال 99 به 47 حادثه کاهش پیدا کرد، امسال مجموع حوادث در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش 35 درصدی مواجه بود، اما در حوادثی مانند زلزله و آتش سوزی با افزایش روبرو بودیم که این مسئله یک زنگ خطر جدی برای استان محسوب می شود.

وی در خصوص حادثه ترکیدگی لوله انتقال نفت مارون در منطقه میانکوه شهرستان اردل، افزود: طبق برآوردهای اولیه به این منطقه حدود نیم میلیون دلار در بخش مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 35 درصدی حوادث در چهارمحال و بختیاری

کاهش 35 درصدی حوادث در چهارمحال و بختیاری