مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 14:102021-03-16پزشكي

هر 3 واکسن ایرانی کرونا در حوزه جغرافیایی البرز قرار دارد


هر سه واکسن ایرانی کرونا که اکنون در مرحله تست قرار گرفته اند در حوزه جغرافیایی البرز قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا توجه به ضعف در زیرساخت های بهداشتی و درمانی، مهاجرپذیری بالا، رشد فزاینده جمعیت، معبر 14 استان کشور و تبادل بالای جمعیت به صورت روزانه با پایتخت، مستعد طغیان بیماری بود.

نیازی به استفاده از تخت های قرنطینه برای بستری کرونایی ها نشد شهبازی گفت: از ابتدا با تجمیع امکانات و تجهیزات بیمارستانی استان یک هزار تخت بیمارستانی برای بیماران کرونایی مهیا کردیم که خدا را شاکریم در امواج شیوع کرونا هیچ گاه تعداد بیماران از ظرفیت های موجود فراتر نرفت و حتی از تخت های قرنطینه نیز استفاده نشد.

وی افزود: البته با تعامل و انسجامی که بین مسئولان استان شکل گرفت و همراهی مردم و اصناف و مجاهدت های کادر بهداشت و درمان علی رغم استعداد استان و مواردی که یاد شد با بحران مواجه نشدیم.

استاندار البرز گفت: این اراده در استان با بسیج تمامی ظرفیت ها شکل گرفت و به خوبی مدیریت شد در غیر این صورت با بحران جدی مواجه می شدیم.

وی افزود: کادر بهداشت و درمان البرز به تبع از کل کشور به حق مجاهدت کردند و کادر دانشگاه علوم پزشکی البرز اعم از رییس و معاونان در صف اول مبارزه با این بیماری قرار گرفتند و حتی گرفتار بیماری نیز شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر 3 واکسن ایرانی کرونا در حوزه جغرافیایی البرز قرار دارد

هر 3 واکسن ایرانی کرونا در حوزه جغرافیایی البرز قرار دارد