مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 14:202021-03-16سياسي

شرایط موجود بناب همانند یک شهر جنگ زده است / آب های زیرزمینی بناب در حال اتمام است


نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس گفت: شرایط موجود در بناب در شأن مردم این شهر نیست و برای برون رفت از این شرایط و اوضاع جنگ زده نیازمند انتخاب شورایی قوی و همفکر است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام سپس با اشاره به اهمیت انتخابات سال 1400 در کشور گفت: با وجود اینکه برخی انتقادات و ضعف ها در کشور وجود دارد ولی صندوق های رأی تضمین کننده آینده این کشور است.

شرایط موجود در بناب در شأن مردم این شهر نیست و برای برون رفت از این شرایط و اوضاع جنگ زده نیازمند انتخاب شورایی قوی و همفکر است   باقری بنابی با اشاره به ضرورت انتخاب افراد خوب و همفکر در شورای شهر اذعان کرد: قطعاً با انتخاب افراد اصلح و همفکر که مدیران شهرستان را همراهی کنند می توان در مدت زمان کمتری به وضع این شهر سامان داد.

وی خاطرنشان کرد: همانطوری که مشاهده می کنید این شهر از لحاظ آسفالت، زیباسازی و وضعیت نما شدیداً مشکل دارد.

این نماینده مجلس گفت: نقش شوراها در توسعه شهر بسیار مهم است، از این رو باید در انتخاب شوراها نهایت دقت را داشته باشیم و ببینیم چه کسانی از نامزدهای شوراها حمایت می کنند.

باقری بنابی یادآور شد: شرایط موجود در بناب در شأن مردم این شهر نیست و برای برون رفت از این شرایط و اوضاع جنگ زده نیازمند انتخاب شورایی قوی و همفکر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط موجود بناب همانند یک شهر جنگ زده است / آب های زیرزمینی بناب در حال اتمام است

شرایط موجود بناب همانند یک شهر جنگ زده است / آب های زیرزمینی بناب در حال اتمام است