مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 14:402021-03-16سياسي

مسئولان دستگاه های اجرایی، بخش نامه ها را به نفع مردم تفسیر کنند


فرماندار بناب از مسئولان دستگاه های اجرایی و بانک های عامل شهرستان خواست، زمانی که در بخشنامه ای ابهامی یافتند آن را به نفع مردم، تولیدکنندگان و صاحبان صنایع تفسیر کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار بناب از مسئولان دستگاه های اجرایی و بانک های عامل شهرستان خواست، زمانی که در بخشنامه ای ابهامی یافتند آن را به نفع مردم، تولیدکنندگان و صاحبان صنایع تفسیر کنند.

شهریار فتحی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان، با اشاره به پایان سال 99 با تمامی مشکلات و سختی ها، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان ایران و در راس آن ها آمریکا می خواستند که ایران یک کشور وابسته و گوش به فرمان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اما این دشمنان توانستند عزت و استقلال مردم ایران را تحمل کنند و از تمامی ابزارهای خود از جمله جنگ و تحریم در طول 42 سال گذشته استفاده کردند تا نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند.

وی ادامه داد: در نهایت هم این حکومت ها دست به اعمال تحریم های همه جانبه از سال 96 تاکنون زدند که به اذعان کارشناسان، بی سابقه ترین تحریم ها در طول تاریخ کشور بوده است.

فتحی با اشاره به سرنگونی و برکناری ترامپ دیوانه که مدام خبر از براندازی نظام جمهوری اسلامی می داد، گفت: دشمن بداند که پیوند مردم با نظام، یک پیوند عقیده و آرمان و غیرقابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان دستگاه های اجرایی، بخش نامه ها را به نفع مردم تفسیر کنند

مسئولان دستگاه های اجرایی، بخش نامه ها را به نفع مردم تفسیر کنند