مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 15:452021-03-16ورزشي

توزیع 26 هزار بسته معیشتی میان کارگران فارس


جانشین ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه فجر فارس از توزیع 26 هزار بسته معیشتی در آستانه فرا رسیدن سال نو با اولویت قشر کارگری در سطح استان خبر داد.

- امیر جاهدی، بعدازظهر دوشنبه 26 اسفند در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن سالروزولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: به واسطه تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تداوم داشتن رزمایش کمک مؤمنانه و ادامه این مسیر تا رسیدن به یک وضع مطلوب، مقارن با سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار برنامه ای با همت و همراهی اقشار مختلف بسیج با عنوان عید همدلی اجرا خواهد شد.

او با بیان اینکه در قالب این برنامه تعدادی بسته های معیشتی در آستانه عید نوروز با اولویت قشر کارگری در سطح استان توزیع خواهد شد، افزود: حدود 6 هزار بسته معیشتی با همت و همراهی اقشار مختلف بسیج اعم از بسیج کارگری، بسیج هنرمندان، بسیج صدا و سیما و بسیج اصناف تهیه شده است که فردا در مراسم جشنی در ورزشگاه حافظیه میان کارگران توزیع خواهد شد.

جاهدی اضافه کرد: این مراسم با حضور سردار رعیتی، رییس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر و مدیران کل مربوطه برگزار خواهد شد.

جانشین ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه فجر فارس ادامه داد: از این 6 هزار بسته معیشتی، 3 هزار بسته توسط سپاه فجر، یک هزار بسته توسط بسیج کارگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 26 هزار بسته معیشتی میان کارگران فارس

توزیع 26 هزار بسته معیشتی میان کارگران فارس